linser

sitter här med mina helt nya linser i, känner mig dock jävligt vimmelkantig, haha känns helt skumt
lite som grus i ögonen.
skönt att vara nästan fullbokad imorgon på så när som en ledig tid kvar! :)
fredag ser med bra ut, en ledig tid kvar där med.
så det är schysst!

idag är jag bara hemma och latar mig, har en ledig dag eftersom jag ska fixa balfrisyren på lördag :)
känns spännande och faktiskt lite läskigt! men ska nog gå bra :) sanna har ju så kort hår så vi får fejka hela uppsättningen med bara löshår :P inte så lätt som det låter :)
nej nu ska jag sätta mig framför oprah igen :)

äta en kiwi

är faktiskt skit duktig och äter GI mat varje dag nu, blev så mkt roligare efter att jag fick en bok av erica i födelsedagspresent :)

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin