jag blir så trött

ja idag får ni få som läser min blogg stå ut med två inlägg på en dag! HA! rätt åt er!

kan säga att idag var inte min dag. allt gick fel. fick jobba över tills det blev bra. men imorgon blir det att fixa till en kunds hår, jag blev inte nöjd med färgen och känns inte rätt då. så gör om gör rätt. för 2:a gången på samma kund :) life is wonderfull!

ville bara berätta hur otroligt SKIT dålig jag är idag!

hatar att känna mig på praktikantnivå igen när allt blir fel. man tänker rätt men det blir fel. så som sagt måste fixa till det imorgon annars kan jag inte sova.

så skjut mig.

och tess inte fint att smita igen!

Kommentarer
Postat av: Johanna Mörk

Ah, Okej :-) vet inte vem de é, hehe. har ju bara bott här 2 veckor :-) Nix.. Jag har aldrig varit i hagsätra.. Men har faktiskt bott i Högdalen :) Vart jobbar du då? Vilken salong? Puss

2008-09-09 @ 13:27:35
URL: http://johannamork.blogg.se/
Postat av: tess

sry..men jag fastnade på briggen. har jag inget för mej imorn så kommer jag in en runda :)

2008-09-09 @ 19:49:41
URL: http://dunetess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin