hatar brudjävlar

Vad är det för fel på tjejer egentligen?
om man försöker förklara något man sagt så blir man snabbt halshuggen, tjejer har så nära till att förvandlas till bitchar, blir knäpp på sånt!
finns fan få tjejer jag gillar. för jag är ärlig, och sånt gillar inte tjejer.
då blir man farlig för ärlighet är ju jobbigt. någon som inte lindar in orden utan säger som det är.
då blir man ämnet för skitsnack och dragen i smutsen.
men vet ni vad. ja jag bryr mig i vissa fall. om det är lögner eller om det är folk jag bryr mig om som snackar.
men annars skiter jag i vilket.

jag blir så trött. försökte förklara en grej för en brudjävel om en kommentar jag skrivit under en bild på bdb. sån simpel kommentar med.
jag skrev: Farligt att skjuta in örhängen i "ploppen" i örat för den kan spricka modig är du!
en brud svarar på min kommentar ( ej bdb ägaren) jag har hål där och min har aldrig spruckigt???

HAHAHAHAH varför ens gå i försvarställning? jag sa bara att om man "skjuter" in örhängen i "ploppen" kan den spricka, det sa en piercare till mig, att man ska använda en piercing nål.
då blir hon lack och svarar kort jaha jaaa.

ORKA!

folk har inget hyffs längre, målar upp sig själva som värsta guds bästa barn.
säger att dom aldrig snackar skit
inte så bra att tro att man är perfekt.

jag snackar skit. som jag sa till en kund idag, ibland kan jag bli irriterad på mig själv för att jag snackar skit.
ändå blir jag lika lycklig varje gång jag träffar någon som inte gillar samma personer som mig för då får jag prata lite skit. haha jag är störd.

eller vet ni vad. jag snackar inte skit. jag kallar att det att prata sanning. konstaterar bara fakta.
att säga att någon är ful/ äcklig / fet helt omotiverat det är att snacka skit.
det gör jag faktiskt nästan aldrig.
nästan aldrig.

Jag tycker det är så förbannat synd att tjejer har lättare att snacka skit om varandra istället för att stå bredvid varandra och stötta.
men men. jag vet vilka som är mina vänner. vilka som finns där. och det betyder allt.

fuck the rest!

Kommentarer
Postat av: Fluffiie

Du har så rätt, så rätt.

Visst, jag ska erkänna, jag snackar skit också, men jag är inte som dom tjejerna som hela deras konversationer går ut på att tala illa om andra tjejer/killar.

2008-09-20 @ 11:51:10
URL: http://fluffiie.blogg.se/
Postat av: Johannnna

Jag tycker du är bra Stephy. Kanske en fika någon gång? så kan vi vältra skit över att människor är röga. Låten mysigt. puss

2008-09-20 @ 18:07:06
URL: http://lattemammajohanna.blogg.se/
Postat av: Angel

Bra sagt tjejen.!.! Man ska vara ärlig o säga vad man tycker ,,

2008-09-21 @ 14:57:54
URL: http://angelshadow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin