ointressant.

jag har kommit på att min blogg är totalt ointressant.
när inte ens kompisarna orkar läsa.
när man får noll kommentarer så är det bara att inse.
mitt liv är tråkigt.

jag tänkte på det häromdagen när jag såg the hills.
fan mitt liv vore så grymt tråkigt i jämförelse med dom snygga brudarna som alltid har massa på G.
hur orkar dom gå ut och festa jämt??

fattar det inte.

jag nätshoppade lite i helgen och fick hem mina fin fina kläder idag från gina. allt satt som ett smäck och fick direkt en plats i garderoben, eller tja, jag har ingen plats i garberoben, så dom får ligga på sängen tills jag ska sova, då får dom flytta.

köpte lite ny inredning i den nya butiken rakt över gatan från oss. Ylvas heter den.
as fina grejer.
köpte en nallebjörn. varför gör jag sånt?
den är sjukt mjuk och kostade 100 kr.
han ska få sova i min säng. den saken är klar. med den mjuka pälsen är han mer än välkommen.
en as cool lampa fick följa med hem och en ljusstake till väggen, en sån rund med massa ljus.
sen en present till jennie med, hon fyller ju år :)

blir faktiskt kalas hos henne i Kallekrona på lördag, så jag tror jag ska dra på mig partyklänningen med stor rosett jag fick hem idag från gina och paljett jackan från vila jag köpte förra veckan, för jag menar hur ofta kan man dra på sig en paljett jacka utan att se dum ut :P

nej nu ska jag bygga ihop min lampa, som jag vill ha i köket. den är svart. och krimskramsig, hänger grejer på den, det är en sån taklampa.
men tolga protesterar.
som om han har något att säga till om ;)
hehe.

godnatt folket.

och tack till alla er som orkar läsa min tråkiga blogg! :)

Kommentarer
Postat av: Razz

Fan, måste in dit idag? Öppnade det igår? Sjukt sugen på lite nytt. är köket klart? puss

2008-10-22 @ 08:38:29
URL: http://lattemammajohanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vet inte ens varför jag läser din blogg? lär vara ensam om det.. som du sa haha : )

2008-10-22 @ 13:42:21
Postat av: Tess

blotta sej är lika med framgång... kolla mej, öppnar mej som två tonårsben och har över 150 läsare om dagen..haha galet!

2008-10-22 @ 16:22:25
URL: http://dunetess.blogg.se/
Postat av: Vicky

jag läser faktiskt din blogg ju stolt

2008-10-23 @ 20:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin