ny infallsvinkel.

en ny infallsvinkel
jag skiter i hur tråkig min blogg är.
för det är mer en ventilationskanal.
det är nog som tess säger man måste öppna sig.
men det pallar jag inte.

visst ibland kan jag känna att det är värt det.
men oftast blir det bara anonyma bitterfittor som gottar sig i ens öppenhet.
därför blir det oftast stängd dörr.

visst det är tråkigt men vad ska man göra.


och en sak till anonym. det är trots min tråkiga, trissta blogg, du och 54 st till som läser min blogg varje dag ;)
så du är inte ensam om tristessen! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skrev "jag vet inte ens varför jag läser din blogg? lär vara ensam om det.. som du sa haha : )" jag sa aldrig att jag inte gillar den? för det gör jag : ) jag trodde du skulle fatta när jag skrev en smilegubbe. Jag ville inte vara en hum "bitterfitta" när jag höll med om att din blogg var "tråkig"? nej nej, du missförstod mej. Jag tyckte att det var lite kul när du skriver så om din egen blogg, för då tror man att inte du vet hur många som läser din blogg? för jaag vet hur många som läser din blogg, hur många som har dej som vänner på sina bloggar, och hur många som bevakar dej på bilddagboken.se men den är fortfarande tråkig = unik, speciell, kalla din blogg o mej vad du vill, tänker fortsätta läsa.

2008-10-22 @ 19:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin