nej men ärligt!

Men em!
är du säker?
man har inte kräksjukan så länge! det är ju helt omöjligt
jag har ju en kroniskmagsjukdom
och på sistone agerar den ut som fan.
så det är min teori!

idag har jag mått skit
tack så mycket magjävel.

hade sminkat mig nice, rosettklänning och paljettjacka
en tripp till Karlskrona, klippte jennie
sen akut hem,
har inte haft så intensiva och grymma magsmärtor på länge

jag skrek bokstavligt talat rätt ut hela vägen hem av smärta
en skärrad älskling ville till akuten

idiotiska jag bangade.
hatar läkare
hatar sjukhus

men får väl tvinga mig själv dit snart :(
vill inte. inte om inte mamma följer med :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin