Hemma igen! :)

Oj har varit en sjukt rolig vecka, orkar inte skriva om allt men kan skriva lite go bitar

emmelie visade sig inte bara vara en duktig fotograf utan även en helt underbar person!
vi klickade direkt och kändes som vi känt varandra hela livet! hur skönt som helst!

I måndags åkte jag halv sju på morgonen tågen var försenade hela vägen, 7 min för tågbyte i sthlm, som tur var pappa där och väntade på mig så han tog min väska och så sprang vi, jag kom in med tåget från hässleholm på spår 18, tåget till sundsvall gick från spår 4. så det blev en bit att springa. men jag hann!
självklart var tåget försenat från karlshamn till hässleholm med 15 min, och jag skulle haft 17 min på mig att byta tåg. vilket alltså reducerades till 2. men jag hann! :)

Väl i sundsvall så mötte emmelie upp mig på tågstationen och sedan drog vi hem till henne med modellen frida i släptåg. jag fixade hennes hår och sminkade, sedan kom sara och så fick hon med smink och håret fixat.
frida hade tema 50 tal och sara rock! :)
hur kul som helst!
vi fotade uppe i emmelies gammelfarmors hus, hur coolt som helst,
men värmen var avslagen och jag pucko som jag är åkte till sundsvall som ligger i NORRLAND, I en tunn sommarjacka! och bara en tjocktröja, så jag frös som få.

onsdagen drog vi  in till studion och fotade två tjejer med extrem smink och sedan nora som var grafisk modell, blev as bra!
och när vi åkte hem skulle vi ha en modell med oss för 80 tals tema men hon dök aldrig upp. varför gör man så?
på kvällen blev det fotografering igen uppe i huset med tema high fashion men blev mer bakelse tema tror jag! hur gulligt som helst! :)

onsdagen satt vi och gick igenom alla bilder
och sen åkte jag hem vid 18.00
och  kom hem imorse klockan 06.30 suuuck så trött
slängde mig i duschen och sen i säng, sov till 12

jag är fortfarande trött.
så nu blir det käk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin