bläääääääääääääääääääääääääääääj

jadu, jag vet inte ens vad jag ska skriva.
blir bara så trött.
inblandade vet vad det handlar om. och nej min kärlek har inte ställt ttill det, där är allt bra.

vi ska ha praktikanten emma hos oss hela veckan, ska bli spännande :)

imorgon har jag en permanent som jag inte gjort sedan skolan! känns faktiskt lite nervöst och konstigt men ska nog gå bra :P lär ju fråga petra om lite hjälp i värsta fall!

Något helt sinnes hände i fredags. men kan inte ta upp det här, men kan säga så mycket att vissa försäljare är fan sjuka i huvudet.
ska ta det med deras kundtjänst imorgon, fråga vad dom har för policy mot sina kunder egentligen och fråga om det innefattar hot, svordommar och utskällningar?
som sagt. sjuka försäljare!

trots en överdrivet seg söndag så ska jag försöka lägga mig tidigt till skillnad från alla andra söndagar. för vill orka gå upp imorgon  utan att trilla ut ur sängen i panik :)

vi höres imorgon i uppdateringen! :)

bloggar jag läser varje dag:
dunetess.blogg.se: en störtskön tjej som alltid levererar rolig läsning
lattemammajohanna.blogg.se : en riktig solstråle. hon är en förebild för hur jag vill bli som mamma!
thestoryofjennie.blogg.se : haha söta jennie som uppdaterar 511 ggr per dag finns alltid något nytt att hämta!
www.hanky.se/lindarosing : ja allas linda rosing. hon är ego, uppblåst och har dom fulaste läpparna, men kul läsning
www.blondinbella.se för att hennes blogg faktiskt har substans lite då och då

GOD NATT FOLKET!

Kommentarer
Postat av: Tess

Haha..ja folk säger att min blogg är ganska roande :D

hörru, har du ingen tävling på gång snart? behöver klippa mej men äger ju inte en spänn haha

2008-10-06 @ 14:53:24
URL: http://dunetess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin