bergochdalbana

mitt humör har verkligen varit upp och ner idag.
känner mig lite som jag hänger i fötterna och sedan svävar jag på moln,

hur som

dagen började med tess i stolen som skulle bli långhårig, sedan tog vi en lunch på briggen och hann springa in på Ylvas med en sväng.

jag tycker inte du ska skaffa ett jobb tess, tycker ditt jobb är att underhålla mig :) synd att jag inte kan anställa dig :P

tog cykeln hem i regnet, fan jag har ALLTID samma tur, spelar ingen roll om det är solsken HELA dagen. så fort jag ska hem ja då jävlar regnar det.
fan så tröttsamt det är.

har på tal om något helt annat gått och blivit total förälskad i Beyonce låt "If I were a boy"

jennie vart tog du vägen idag med mina kläder? :_(

Kommentarer
Postat av: Tess

haha, u are a sick person

2008-10-24 @ 22:22:31
URL: http://dunetess.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag va aldrig i Karlshamn, det va därför jag aldrig dök upp med dina kläder! Men tar me dom så fort ja entrar staden nästa gång :) PUSS

2008-10-25 @ 12:38:43
URL: http://thestoryofjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin