äntligen!

Ja det känns så, äntligen fredag.
jag är så jävla slut i hela kroppen.
känner mig halvdöd.
jobbade hårt både igår och idag, cyklade och köpte nya gardiner, otroligt fina tabletter till köket och en svart lampa *jag älskar svart*

smet snabbt in på karloskar och kristina och självklart hittade jag en as cool kort jacka med paljetter fram och på armarna, den med svart <3¨

Imorgon blir det först Hässleholm, sedan Kristianstad, gå runt i affärer lite med Petra, ska länsa Make up store, utnyttja mitt rabattkort jag har där :) hehe så trevligt!
har även 150 kr på H&M som ska slösas och sedan ville petra äta en bakad potatis. yeye blir nog inte så mycket mat för mig, magen som vanligt CP.

köket snart färdigt. hehe fondväggen är .... annorlunda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin