plötsligt händer det!

Idag skaffade min prins och jag gymkort!
så nu jävlar tjejer ska jag skumpa av mig lite fläsk
haha
i wish i alla fall :)

var på massage innan med, sjukt skönt då
mindre skönt nu
har så ont i mina muskler.
kim är en jävel på att massera och billig med
kims massage på ronnebygatan! 300 kr för EN TIMME!
det är så sjukt värt det!
dock masserade han överdelen av min rumpa med, kändes lite akward och gjorde sjukt ont
tydligen har man massa muskler där vilket jag bittert fick erfara.
ville bita i madrassen där jag låg och blev knådad på röven.

har blivit långhårig nu
eller ja, min lugg blev stympad förra veckan och jag har inte trivts så nu har jag förlängt luggen och högra sidan
ser lite lustigt ut just nu men ska klippa det imorgon,
glömde så klart saxarna i salongen så ser ut som pocahotas (hur fan stavas det??) på ena sidan
har inte nog med löshår att förlänga vänster sidan så den får vara kort.
min lugg blev fiiin så jag är glad igen.
kort lugg är inget för mig.

nu ska jag krypa ner bredvid min prins och sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin