Malmö!

Idag blev det malmö!
började shoppingen med att köpa mitt älskade MAC smink!
farligt farligt att släppa lös mig där! gjorde av med en hel del pengar kan jag säg.

sedan fortsatte vi till Ilonas och Mias salong och satt där en timme.
helt sjukt att jag inte sett dom på 6 månader!
skit skoj att ta igen förlorad tid!

sedan var det vidare till skolan, träffa lärarna och även mille, fick mitt stipendium och sen drog vi en snabbis på hansa efter det och shoppade lite!
jag hade dock nästan inga pengar kvar, så fick bli mössa och vantar som jag behövde, och sedan en klänning från gina (så klart) och en kjol från gina!

haha sen skulle vi till Media Markt, för att köpa vår Xbox 360 och lite spel, fatta att det tog oss 45 minuter från Malmö till Media Markt. borde tagit typ 10 min men vi körde fel säkert en miljon gånger, körde till och med över en åker med stora hål i marken, haha var nästan som reklamen för netonnet när dom klättrar i berg och grejer.
fan vad jag skrattade.

så nu är jag smink, kläder och vi har gett oss en Xbox 360 till varandra i julklapp! helt perfekt!

Jag brukar aldrig önska mig saker inför jul men nu har jag faktiskt några få saker jag önskar mig :) (hoppas mamma och pappa läser så dom kan bidra :P )

Önskelista
Fårulls tofflor
Presentkort på Ikea
Guitarr Hero med gitarr till xbox 360
Lips till xbox 360

 

Kommentarer
Postat av: Tezz

Hej tjejen!

Har inte dig på Facebook så jag tänkte bara medela att vi annordnar en Nyårsfest i Munkagården. Du med respektive plus ngn vän är välkommen.

Det kommer att bjudas på välkomsdrink, förrätt, buffé och bubbel till tolvslaget. 200:-/person kostar det.

Är du intresserad så hör av dig=)

kram



Ps: tittar inom dig imorgon och se om du har ngn klipptid till mig. Du vet hur jag är, akuttider:P D.S

2008-11-26 @ 23:27:21
URL: http://tezzizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin