ja kanske det...

jadu anonym,
kan mycket väl vara så att jag inte hittat mig själv.
jag vet faktiskt inte.
jag har väl en konstnärs plågade själ
har man inte problem så skapar man sig dom.
tröttar ut mig själv med tusen funderingar.

tvingade mig själv att lägga mig i sängen en stund när jag kom hem ikväll.
helt underbart skönt. rummet var kolsvart
pluggade in Ipoden och sov en liten stund.
kändes bättre sen faktiskt.

fick ett enorm sug efter kalla kina puffar.
cyklade iväg till matöppet och köpte en påse, funderade starkt på två men slog mig själv på fingrarna och köpte bara en
borde inte köpt någon
men unnar mig själv.

nej nu ska jag mysa ner mig i soffan bredvid min älskling.

börjar inte förr ens tolv imorgon SKÖNT!

Kommentarer
Postat av: k

ursäkta, sa du att du CYKLADE till matöppet? :O du bor ju för fan vid resecentrum. Tar 2 min att gå till matöppet därifrån! :S

2008-11-03 @ 19:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin