haha kanske det

Ja jag har världens snällaste pojkvän
han gör allt för mig
men inte ens han är perfekt
han har gjort en hel del som dom flesta inte skulle tycka är okej.

jag är snäll mot honom med.
nästan varje dag ;)
sen att jag inte accepterar vissa saker han gör
det är den jag är
vi är starka båda två
och jag kan lova att det inte är synd om honom.

alla förhållanden har någon som håller i ratten.
i vårt håller vi nog den tillsammans
ibland drar han lite mer än vad jag gör och viseversa.


jag tänker inte förklara mig för någon som inte kan stå för sina åsikter.
men en sak anonym.
du är INTE anonym.
jag har ditt ip.
så snart vet jag även vem du är.
tycker det är löjligt att du inte kan stå för det.
visste du att min morbror är polis? ;)
nåväl nu vet du det :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan väl stå för allt jag skriver. jag har skrivit det där med gröten, tipsade dej att ha i äpple, banan eller blåbär eller vad det var. (det inlägget skrev du för jätte längesn.) sen har jag skrivit att jag gillar din blogg, fast du missuppfattade det, så skrev jag typ en halv sida om det. (det med att 54 stycken läste din blogg.) sen tipsade jag dej att äta nötter istället för godis, för det funkade för mej : ) skrev aldrig mitt namn, för jag tror ändå inte du vet vem jag är?

men kan sluta kommenterar om du vill.. Tjingeling!

2008-11-17 @ 07:45:46
Postat av: Anonym

ja visst ja. sen skrev jag även det där med att du skulle försöka hitta dej själv?

2008-11-17 @ 07:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin