Vad är odsen?

Vaknar idag och är snorig och har ont i halsen,
vad är odsen för deT?
att bli förkyld 5 dagar innan julafton?
nej jag tänker inte bli förkyld eller ens sjuk
har hållt mig frisk sjukt länge nu så ingen förkylning här inte

och när jag säger hålla mig frisk så menar jag självklart inte magen.
jag räknar aldrig min mage som en tillfällig sjukdom eftersom den är kronisk.

är lite hypad över sthlm ikväll, ska bli så kul att överraska mina föräldrar!
bror och tjejerna vet att vi kommer, men ändå roligast att överraska mamma och pappa :P

nej nu ska jag dra mig mot jobbet snart, har som sagt stressigt, vill inte komma helt ap sent till sthlm.

ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin