till dig och du vet vem du är

Jag har försökt så jävla länge men jag når fan inte fram.
du får bli så arg på mig som du vill. men faktum är att det enda jag någonsin har gjort är att försöka hjälpa dig.
och uppenbarligen så går inte det.

du väljer själv att leva i din bubbla där du är arg på världen och samhället. där det är alla andra som gjort fel och inte du. du väljer själv att trycka i dig piller för att skapa en värld som du tror är verklig.
du vill inte lyssna på någon för du trivs i din missär.
ALLA tjejer i din ålder mår dålig någon gång.
ALLA har sina problem. enda skillnaden är att du väljer att fokusera på dom och göra
dom till huvudsaken i ditt liv.

DU måste vilja ändra på dig.
DU måste vilja göra ditt liv bättre och sluta snacka massa skit om penga värde och att folk har olika moral.
det är inget fel på dig.
det är bara det att du vill inte ta dig ur detta.
du vill leva längst ner på botten för då har du någon fom av kontroll.
du skulle kunna bli en enastående tjej.
du skulle kunna leva dina drömmar.

det är ba
ra jävligt synd att dina drömmar går ut på at vara knarlangare och inte att ha ett värdigt och normalt jobb.
och jag kan verkligen inte förstå hur du inte kan vilja ha mer.
hur du kan vilja gå på bidrag och leva fattigt. f
ör sån är inte jag.
jag siktar mot stjärnorna och landar i trädtopparna,
det borde du med göra.
men du kan inte fortsätta skylla dina problem och hur ditt liv ser ut på någon ann
an för det är du som gör ditt liv till vad det är.
så enkelt är det.


du väljer ditt eget öde.

och som du håller på nu, trycker i dig tabletter som du blir beroende av och sedan super skallen av dig och hamnar i obehagliga situationer, DET väljer du.


Kommentarer
Postat av: Tess

förlåt honey. men sov till tre, sen dess har jag mest legat. har lite problem i kroppen för tillfället. kanske tittar inom en rund aimorn, ska nämligen ut till mammas jobb för nåt möte.

2008-12-04 @ 00:51:43
URL: http://dunetess.blogg.se/
Postat av: tess

haha..jag kom och tänka på när du berättade om hon som sjungit miss blue nyss, fyfan..jag började tok garva..bara sådär..hahah. nog dags att sova nu.

2008-12-04 @ 03:14:42
URL: http://dunetess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin