Semester

Idag glider jag runt och luktar inte så gott :P
har min nya röda fina morgonrock jag fick av min svärmor, fårulls tofflorna på fötterna jag fick av Gülden, aladin asken jag fick av svärmor under armen, en risig fläta eftersom jag inte orkar fixa till håret.
osminkad och oparfymerad.
uppkrupen i soffan och läser Gossip Girl och fnissar åt min kärlek som spelar Guitarr Hero i flera timmar.

Jag älskar ledighet, eller ja, ledighet med gott samvete.
Mobilen är omkopplad men den förblir tyst.
och det är så sjukt skönt.

jag behöver detta.
stressa ner.
varva ner.
umgås med livet och bara vara jag.

den osminkade sanningen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin