jaha du

Tisdag idag.
Mår betydligt bättre än igår.
så idag blir det jobb,
men bara dom kunderna som är inbokade och bara i eftermiddag.
tror jag ska gå och träna idag. Tolga jobbar sent.
stå och svettas på trampmaskinen i en timme? få gå hem och känna mig duktig sen?
ja det låter faktiskt lockande!
kan inte träna imorgon för då ska mitt löshår i, och tydligen måste man vänta någon dag med att duscha!
Älskar när kunderna lär mig saker som jag själv inte visste :P
men jag har två kunder som alltid använder tejp hår så dom har faktiskt bättre koll än jag ofast :)

NU hoppas jag bara på att det blir snyggt, och att håret räcker.  vi får väl se imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin