dagen före dopparedagen

Dagen innan julafton.
känns lite mysko att sitta hemma
vi brukar vara i olofström och ha lite mer julkänsla

men tolga ville åka imorgon, så det blev så.

jag är förbannat irriterad idag.
köpte ett nytt spel i lördags som var as roligt, "scen it" heter det, vi spelade det i stockholm, och efter jobbet igår hänge dimdim med hem på middag, och sen skulle vi spela lite.
då behövde xboxen uppdatering för att köra spelet.
tolga drog fram xboxen och satte i sladden.

vad händer?
jo skivan går "sönder"
det blir feting repan i det helt nya spelet. vilket gör att det inte går att spela.
jag köpte spelet för 650 kr. åt helvete! kul!!!!

ringde pappa och frågade om man inte borde få byta spelet. och då berättade han att det var ett vanligt fel på xboxen, att man inte fick röra konsollen med skivor i. för då går dom sönder.
vad är det för jävla skit?
varför står inte sånt på maskinen?
åååh jag är så arg.
nu blir det till att köpa ett helt nytt spel pga detta!


skit med!

och på råge av allt har jag feber igen.

GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin