Avundsjuka

Fan vad trött jag blir på människor som är så sjukt avundsjuka
som inte har en egen plan eller egna mål utan bara bara bara snor andras idéer, förstår inte hur man orkar.
och sen att sitta och fläka ut som avundsjuka öppet och visa att man är så bitter och fjantig.
nej jag förstår mig inte på det.

det värsta är egentligen för personen som är så bittert avundsjuk.
det är värst för dom
avundsjukan äter en innifrån och gör en till en dålig människa.

jag är så förbannat trött på dig nu
är så förbannat trött på att du aldrig någonsin kan unna någon att vara bra på något eller
gud förbjude att det skulle gå bra för någon annan medans det går mindre bra för dig

det handlar om att jobba sig upp
vara ödmjuk
inte bete sig som en kaxig grinig bitch.
det är det ingen som gillar.

jag tycker synd om dig för det måste vara så sjukt jobbigt att vara så avundsjuk
eller vad är det annars?
om inte avundsjuka?

tycker du inte jag förtjänar det jag åstakommit?
tycker du att du är bättre än mig?
BEVISA DET DÅ!

det är enda sättet att komma någonstans!
att alltid alltid alltid bevisa att man kan mer, är bättre osv.

gå inte och snacka massa skit.
ta tag i ditt liv och visa folk att DU kan.
för det tror jag med all säkerhet att du kan!
så sluta vara bitter, det hjälper dig ingenstans!

en arg stephy signing out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin