dagen efter...

Yes jag klarade av att åka på dimdims inflyttningsfest igår.

och det va sjukt roligt.
Problemet med mig är att när jag börjar dricka har jag sjukt svårt att sluta. sååå, tog med mig en flaska vin, för jag tänkte lite smart att jag inte direkt gillar vin så kanske jag inte dricker så mkt :P
den planen gick inte så bra.

Jag drack samanlagt 1 liter vin, minst 2 smirnoff ice, 1 tequila shot. hmm och sen smakade jag lite här och där.

Vi hängde ett tag hemma hos demet några tjejer, demet tvingade oss att äta lite chips och grönsaker hon hade köpt ;) men festen hölls generellt sett ute, eftersom alla är storrökare, förutom Steffie, alltså inte jag, utan Stefani (tror jag hon stavar)

well sen blev det vidare till Harrys där det inte va så mycket folk när vi kom, och jag med min mini blåsa var överlycklig över faktumet att dom hade byggt toa bås (ja så länge sedan var det jag va ute så visste inte att dom hade gjort om, vilket dom tydligen gjorde innan det ens blev harrys :)

dansade röven av mig och lyckades även med ett rejält platt fall! :) den bjuder jag på, till mitt försvar så var det sjukt blött på golvet och jag tog ett stort kliv och BAM!! ner i golvet :) haha det va sjukt roligt ramlade lixom sittandes, så jag satt där någon minut och drack min smirnoff innan jag reste mig, med smirnoff på hela armen!
haha fan va vi skrattade länge åt den.

sedan kom min finaste prins och mötte mig utanför bönan där jag hade köpt fylle mat!

just det glömde skriva att jag träffade Linda i baren på harrys, så hon fick en present av mig :) hoppas du gillade den! :)

neej nu ska jag gå och äta frukost (hatar ordet frulle, varför använder man det???? ) och försöka suga ur alkoholen ur mig :P

XoXo Stephy

Kommentarer
Postat av: Elina

Haha, det hade jag velat se =)

2008-08-31 @ 12:48:16
URL: http://elinam.blogg.se/
Postat av: Linda

wiihoo.. tackar tackar ;D som ja skrev på BD.. du dricksade bra ;) men duuu.. de va nog lite mer än en tequila shot va... ;) hihi

2008-08-31 @ 15:42:49
URL: http://ladyhumpalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin